CONCERT DEL COMBO JOVE I JOVE ORQUESTRA

dijous, 25 gener, a les 18:45 h

CONCERT DE LA JOVE ORQUESTRA I EL COMBO JOVE

Aquest curs, l’escola de música hem començat a treballar amb els alumnes de l’aula socioeducativa d’Artés. Els hem començat a introduir la música, a tenir un contacte amb instruments, conèixer possibilitats de moure’s seguint una pulsació, entre d’altres coses. És l’inici d’un projecte que s’anirà consolidant i en el qual es mantindrà aquesta relació a través de la música entre alumnes. Que puguin tenir la possibilitat de tenir aquest contacte com qualsevol altre. I un primer resultat d’aquest treball serà aquest dijous dia 25 a la tarda. A ¾ de 7 es farà un concert de petit format a l’auditori, un concert en el qual hi participaran la Jove orquestra i el Combo Jove de l’escola, interpretant temes que han preparat per l’ocasió, amb la col·laboració dels alumnes de l’aula socioeducativa. Veureu que compartirem instruments i música tots junts. Esperem que sigui el primer de molts d’altres que vindran! Hi esteu tots convidats!!

Recordeu, Dijous 25 de gener a 3/4 de 7 a l'auditori de l'Escola de Música d'Artés

Tipus activitat:
Concerts