CONCERT DE FORMACIONS

Aquest divendres dia 22 de desembre farem el concert de formacions a l'auditori de l'escola. A partir de les 7h de la tarda la Banda jove,la Jove orquestra,l'orquestra i la Banda oferiran el repertori treballat,nadales i altres peces,per tothom. Hi esteu tots convidats!

CONCERT DE NADAL

Aquest divendres a 2/4 de 9 del vespre, a la Sala Dos de Gener d’Artés, els alumnes de cant coral de l’Escola Municipal de música d’Artés, juntament amb els alumnes de l’Escola de Música de Moià faran el concert de Nadal.

EL BOSC MÀGIC D'EN FLOC

Us presentem un viatge pel bosc màgic acompanyats per en FLOC, el follet. Durant aquest viatge sentirem les músiques de tots els petits éssers i animals del bosc que ens vénen a saludar; ballarem amb ells, cantarem i escoltarem boniques melodies que ens faran somiar.

VEUS, MÚSICA I REFUGI

El proper divendres 24 de novembre, a les 20h de la tarda, a l’auditori Cal Sitjes d’Artés es farà una xerrada titulada Veus, música i refugi; una aproximació a la situació actual de les persones refugiades: què podem fer des del Bages? Anirà a càrrec de Tere Palou, memb

Pàgines