Benvinguda al nou curs 2020-2021

Aquest proper dilluns, 14 de setembre donarem el tret de sortida a un nou curs a l'Escola Municipal de Música d'Artés. Després de tots els preparatius per garantir que l'escola sigui un entorn segur on seguirem totes les mesures de prevenció que l'administració ha dictat per als centres educatius, tenim moltes ganes de retrobar-nos, de tornar a fer música plegats, de crear i construir projectes nous i de gaudir al màxim! Comencem, doncs, amb moltíssima il·lusió i energia!

NOU CURS, NOUS REPTES I NOVES PROPOSTES

Aquest nou curs ve acompanyat de diverses novetats en el marc de l'oferta educativa que hem incorporat amb la voluntat d'enriquir-la i de donar resposta a interessos i necessitats que hem anat detectant. La Bateria s'afegeix al ventall d'instruments que oferim al centre i, actualment, ja són 17 els instruments que es poden aprendre a l'EMM d'Artés. Pel que fa als Conjunts Instrumentals, enguany comptarem amb una nova formació, el Conjunt+18 format per alumnat de l'escola d'entre 18 i 24 anys que a hores d'ara ja compta amb una dotzena de membres. També incorporem la Dansa Contemporània en l'oferta educativa del centre que, fins ara, oferia l'AMPA de l'escola de música. S'han obert tres grups d'aquesta assignatura: un d'infantil (8 a 12 anys), un de joves (12 a 18) i un d'adults/es. I finalment, fruit d'un conveni entre l'Ajuntaments d'Artés i els Ajuntament de Calders i Monistrol de Calders, l'EMM d'Artés desplegarem una part de l'oferta educativa del centre a aquests dos municipis. En aquest sentit, per aquest nou curs oferirem, a partir del mes d'octubre, classes de Sensibilització Musical per a infants de 3 a 7 anys a Calders i està previst oferir cursos de curta durada a la primavera a Monistrol de Calders. Les classes en aquests dos municipis començaran, també, a partir del mes d'octubre.

#ESCOLASEGURA

Aquest nou curs començarà marcat, també, per totes les mesures de prevenció i seguretat que hem implementat per fer de l'escola un espai segur. Les mesures que hem pres són les que estableixen els Departaments de Salut i Educació de la Generalitat de Catalunya que queden reflectides en Pla d'Obertura de Centre que hem redactat. Algunes de les mesures implementades són: ampliació de les instal·lacions de l'escola (també utilitzarem la Sala d'Actes de Cal Sitges i la Sala Dos de Gener), habilitació de 3 accessos diferents a l'escola, creació de punts d'higiene a tot el recinte educatiu, senyalització i cartelleria, increment de la neteja, higiene i desinfecció tant dels espais com dels objectes i creació de diversos protocols per a activitats i assignatures. Volem, doncs, que l'escola sigui segura i que totes i tots ens hi sentim còmodes.

MATRÍCULA OBERTA

La matrícula a l'EMM d'Artés continua oberta i, per qualsevol consulta, podeu adreçar-vos a la secretaria de l'escola de dilluns a divendres de 16 a 19h, a través del correu electrònic escolamusicaartes@xtec.cat o bé trucant-nos al 93 820 25 34.

L'activitat lectiva començarà, doncs, aquest dilluns 14 de setembre de totes les assignatures, a excepció de Dansa Contemporània, Nadons, Sensibilització 3 anys i els grups de Sensibilització de Calders.

Us esperem a l'escola!