CONCERT DIÀLEGS MEDITERRANIS

El proper divendres 23 de novembre a 2/4 de 9 del vespre es farà un concert solidari a l’auditori de Cal Sitges d’Artés en el qual hi participaran alumnes del Beit Al Música del Socors popular libanès de la localitat anomenada Halba, conjuntament amb alumnes de l’escola de música d’Artés i altres músics de la comarca amb el nom de Diàlegs mediterranis.

A través de l’Associació Catalunya-Líban, Horizon for Sirians, l’Ajuntament de Barcelona, l’Ajuntament d’Artés i l’associació libanesa del Socors popular, aquests alumnes fan una gira per Europa, poder fer conèixer la seva música i intercanviar-la amb l’occidental. També consideren que és una manera de reivindicar el paper i la força que suposa la música per combatre les armes i els conflictes bèl·lics en els quals es veuen immersos ells i la seva gent.

El concert tindrà un preu de 5€ entrada general, 3€ reduïda i 2€ els nens. Pels alumnes de l’escola serà gratuït. Els diners recollits aniran destinats a millorar les condicions de vida d’aquests nens i les seves famílies.

Us hi esperem!