CONCERT DIÀLEGS MEDITERRANIS

El passat 23 de novembre, l’auditori de Cal Sitjes d’Artés es va omplir a vessar per escoltar el concert Diàlegs Mediterranis organitzat per l’Associació Catalunya-Líban, Horitzon for Sirians i els ajuntaments de Barcelona i Artés. Hi participaren alumnes vinguts d’Halba (Akar-Líban) que van compartir escenari amb alumnes de l’escola municipal de música d’Artés interpretant cançons conjuntament. L’acte va comptar amb la presència del Director general de Cooperació Internacional de la Generalitat, Manel Vila, el president del Consell Comarcal del Bages, Agustí Comas, l’Alcalde d’Artés Ernest Clotet i la regidora d’educació Eli Carracedo. Va ser un acte emotiu i alhora festiu que va acabar amb un cant col·lectiu que enviava el missatge: “fem que la música soni més fort que les armes”.

Podeu veure les fotos a MEDIA>FOTOS.