DONEM LA BENVINGUDA AL NOU CURS 2019/20

A l’Escola Municipal de Música ja hem començat el curs! I com cada any ho fem amb moltes ganes, energia i sobretot,  amb molta música.

Enguany estrenem Equip Directiu; el Marc Reguant com a director, el Jaume Prat com a coordinador d’activitats i la Montserrat Sala Morral com a coordinadora acadèmica. I han agafat el relleu amb molta il·lusió i decisió, amb noves idees, nous projectes i nous enfocaments per mantenir la vitalitat de l’escola de música, dins i fora de les aules.

Algunes d’aquestes noves propostes són les colònies que organitzarem pel grup de Cant coral de mitjans per treballar la cohesió grupal i la veu per a propers concerts del curs. La visita i treball conjunt que les formacions de l’escola (combo jove, banda i orquestra grans) faran amb formacions d’escoles de música d’altres poblacions per la Fira d’Artés, la programació de cursos de curta durada destinats a alumnes i no alumnes de l’escola, entre d’altres, que anireu coneixent i descobrint a mesura que avanci el curs.

Totes aquestes novetats s’afegiran a activitats, sortides i tallers que ja van iniciar-se en cursos anteriors: aquests podrien ser el taller de dansa amb la ballarina Marta Rabaneda i el taller de guitarra amb el professor Oleguer Puig, així com la participació a actes i festes del poble als quals hi aportem la nostra música.

Aquest curs també hem engendrat noves agrupacions instrumentals, a part dels grups de cambra, combos, bandes i orquestres: l’Orquestrina és la formació que compta amb alumnes de vent i corda que s’estrenen en tocar en grup, i l’Orquestra de dones, amb alumnes i exalumnes femenines que han volgut recuperar el gaudi que porta la música en conjunt.

I aquesta només és una petita pinzellada de les novetats, intencions i projectes que des de l’escola ens proposem. No perdeu el fil de tot plegat i estigueu ben pendents de les xarxes perquè n’estigueu ben assabentats! L’Escola Municipal de Música d’Artés és per a tots i volem arribar a tothom, amb la música com a eina vehicular i socialitzadora.