Concerts

Per Nadal i final de curs es fan concerts on participen tots els alumnes de l'escola. La Sala 2 de Gener és l'escenari on es posa en escena les cançons treballades durant el curs. Les bandes i les orquestres també hi realitzen el seu concert a final de curs

Audicions

Permeten als alumnes aprendre a tocar en públic i mostrar el treball fet a classe d'instrument. També s'hi pot veure el treball de combos, grups de música de cambra, harmonia moderna i cor d'adults. Es realitzen a l'Auditori de l'Escola durant tot el curs. Hi esteu tots convidats!

Setmana fantàstica

Cada curs, al mes de març, organitzem la setmana fantàstica. Durant aquesta setmana no es fan les classes habituals, sinó que s'organitzen tallers i activitats relacionats amb algun aspecte de la música

CONCERT FINAL DE CURS

El dia 21 de juny vam celebrar el concert de final de curs. Hi van cantar els alumnes de Conjunt Coral Petits, Mitjans i Grans, i també el Cor d'Adults, acompanyats i dirigits pels professors de l'Escola de Música. Així finalitzem un curs ple d'activitats i grans experiències.

SCHOOL OF ROCK

El dia 1 i 2 de juny es va estrenar "School of Rock". Els alumnes de Teatre Musical van interpretar a la Sala 2 de Gener aquest musical que han estat treballant tot el curs. Les dues representacions van anar molt bé, i tothom va acabar molt content!

SCHOOL OF ROCK!

JA TENIU LES ENTRADES? NO US HO PODEU PERDRE! VENIU A GAUDIR DEL MUSICAL QUE US HAN PREPARAT ELS ALUMNES DE TEATRE MUSICAL!

PODEU COMPRAR LES ENTRADES A LA SECRETARIA DE L'ESCOLA DE MÚSICA (DE DIMARTS A DIVENDRES DE 4 A 7).

Pàgines

Subscriure a Escola Municipal de Música d'Artés RSS