Concerts

Per Nadal i final de curs es fan concerts on participen tots els alumnes de l'escola. La Sala 2 de Gener és l'escenari on es posa en escena les cançons treballades durant el curs. Les bandes i les orquestres també hi realitzen el seu concert a final de curs

Audicions

Permeten als alumnes aprendre a tocar en públic i mostrar el treball fet a classe d'instrument. També s'hi pot veure el treball de combos, grups de música de cambra, harmonia moderna i cor d'adults. Es realitzen a l'Auditori de l'Escola durant tot el curs. Hi esteu tots convidats!

Setmana fantàstica

Cada curs, al mes de març, organitzem la setmana fantàstica. Durant aquesta setmana no es fan les classes habituals, sinó que s'organitzen tallers i activitats relacionats amb algun aspecte de la música

L'escola continua la seva activitat telemàticament

Arran de les noves mesures implementades per frenar l'expansió de la COVID-19, tots els centres educatius de Règim Especial, com l'escola de música, no podrem mantenir l'activitat presencial almenys en els propers 15 dies. L'activitat continuarà de manera telemàtica a través d'un entorn virtual que s'ha anat preparant preveient aquesta situació.

Reunió Informativa - Procés de Matrícula 2020-2021

El proper dijous 21 de maig es faran dues reunions informatives (a les 11h i a les 19h) en què exposarem l'Oferta Educativa per al curs 2020-2021, el procés de prematrícula i les activitats previstes per aquest final de curs. La reunió va adreçada tant a les famílies i alumnes actuals com aquelles persones interessades en apuntar-se a l'escola el curs vinent.

Pàgines

Subscriure a Escola Municipal de Música d'Artés RSS