CONCERT FINAL DE CURS

El dia 21 de juny vam celebrar el concert de final de curs. Hi van cantar els alumnes de Conjunt Coral Petits, Mitjans i Grans, i també el Cor d'Adults, acompanyats i dirigits pels professors de l'Escola de Música. Així finalitzem un curs ple d'activitats i grans experiències.

SCHOOL OF ROCK

El dia 1 i 2 de juny es va estrenar "School of Rock". Els alumnes de Teatre Musical van interpretar a la Sala 2 de Gener aquest musical que han estat treballant tot el curs. Les dues representacions van anar molt bé, i tothom va acabar molt content!

SCHOOL OF ROCK!

JA TENIU LES ENTRADES? NO US HO PODEU PERDRE! VENIU A GAUDIR DEL MUSICAL QUE US HAN PREPARAT ELS ALUMNES DE TEATRE MUSICAL!

PODEU COMPRAR LES ENTRADES A LA SECRETARIA DE L'ESCOLA DE MÚSICA (DE DIMARTS A DIVENDRES DE 4 A 7).

ARNAU MORELL QUARTET

Aquest divendres dia 3 de Maig us volem recomanar el concert d'ARNAU MORELL QUARTET que aporta una proposta nova i original que parteix d'un viatge sinestèsic molt conscient a través dels diferents colors de l'harmonia del jazz.

L'ESCOLA A ANDORRA

El passat cap de setmana, els die 6 i 7 d’abril, la Banda Jove, la Jove Orquestra i l’Orquestra van fer una sortida a Andorra per fer un concert conjunt amb alumnes de l’escola de música i Conservatori La LLacuna.

Pàgines