Reunió Informativa - Procés de Matrícula 2020-2021

El proper dijous 21 de maig es faran dues reunions informatives (a les 11h i a les 19h) en què exposarem l'Oferta Educativa per al curs 2020-2021, el procés de prematrícula i les activitats previstes per aquest final de curs. La reunió va adreçada tant a les famílies i alumnes actuals com aquelles persones interessades en apuntar-se a l'escola el curs vinent.

Sant Jordi des de Casa

Aquesta Diada de Sant Jordi serà ben especial. Tanmateix, volem viure'l plegats i per això, conjuntament amb la Biblioteca, l'Escola Bressol, el Kanal i l'Ajuntament d'Artés hem preparat una programació amb propostes per a totes les edats i tots els gustos.

MÚSICA I CONFINAMENT

Com a mesura per evitar la propagació del COVID19, l'EMM restarà tancada fins a nou avís. Malgrat això, l'activitat de l'escola no s'atura i es reinventa per seguir acompanyant el nostre alumnat durant aquest temps de confinament.

CURSOS DE CURTA DURADA

Amb la voluntat d'ampliar l'oferta educativa del centre i donar més respostes al municipi en matèria d'educació musical i educació artística, l'Escola Municipal de Música d'Artés ha dissenyat un programa de cursos de curta durada al voltant de diverses temàtiques oberts a tota la ciutadania.

Pàgines