ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

Benvolgudes famílies,

Aquest curs toca renovar una part dels representants del  Consell Escolar ,  cal escollir:

Dos representants de pares/mares.

Tres representants d’alumnes.

El calendari serà el següent:

1- Durant aquests dies trobareu a la cartellera de l’escola el llistat del cens de pares i alumnes. Si hi detecteu qualsevol error podeu passar per secretaria a comentar-ho fins el dia 12 de novembre.

2- El dimarts 13 de novembre a les 16:30 es realitzarà el sorteig per constituir les meses electorals, a partir del cens.

3- El dimecres 14 de novembre realitzarem la constitució de les meses i avisarem a aquelles persones que hagin sortit del sorteig.

4- Us volem , doncs, animar a presentar les vostres candidatures. Qualsevol persona la pot presentar fins del 23 de novembre. En cas de no haver-n’hi cap totes les persones de la llista del cens passen a ser candidates.

5- Publicació de candidatures el 26 de Novembre.

6- VOTACIONS    Divendres 30 de novembre de 6 a 8.

Coses  que s’han de tenir en compte:

• Es poden presentar aquells alumnes que durant el 2018 hagin fet 12 anys, i tots els majors de 12 anys.

• En el cens de pares consten els pares i mares d’alumnes menors d’edat.

• Segons la normativa, una persona no pot constar en dos censos. Per això, els qui sou pares/mares i alumnes alhora veureu que només consteu a la llista de pares/mares.

• Les persones que ja estan en el Consell Escolar en aquests moments ja no consten en el cens.

Us animem molt a participar en el Consell Escolar, ja que és un bon moment per reflexionar, debatre, aprovar i fer seguiment i avaluació dels projectes i documents que es desenvolupen a l’Escola.

Mònica Ramírez​Artés, 8 de novembre 2018

Directora de l’Escola de Música d’Artés

direcció.emma@gmail.com