MÚSICA DE TOTS

Aquest dissabte dia 22 d’abril, a 2/4 de 6 de la tarda, la sala Dos de Gener d’Artés acollirà un nou concert programat dins el Cicle de concerts que l’Ajuntament i l’escola de música organitzen conjuntament. Aquest concert es presentarà amb el nom Música de Tots.

Serà un concert molt especial, d’integració, perquè veurem dalt l’escenari un grup d’alumnes amb capacitats múltiples que s’agruparan i faran música junts: alumnes d’instrument (de corda fregada) de l’escola municipal de música d’Artés, alumnes de llenguatge que han tingut un primer contacte amb aquests instruments, juntament amb alumnes de l’Aula de música de l’Institut Jeroni Moragas d’Ampans que tocaran instruments de percussió i que han treballat especialment per l’ocasió. Ens oferiran un repertori amb el qual podrem viure i veure aquesta força que té la música per unir.

També hi haurà una part coral en la qual el grup vocal En Clau de Bages, amb alguns alumnes del mateix institut Jeroni Moragas, interpretaran cançons amb el mateix fi de veure diversitats en comú, sense límits i amb la música com a eix. Segurament serà un concert que ens arribarà de manera molt intensa, amb molta emoció i molt enriquidor per a tothom.