SETMANA FANTÀSTICA 2017

SETMANA FANTÀSTICA A L'ESCOLA DE MÚSICA D'ARTÉS (DESCRIPCIÓ ACTIVITATS)

De dimarts 4 d'abril al  dissabte 8 d'abril

2/4 de 6 a 2/4 7. I els alumnes de corda el mateix dia a l’aula 4 (pis de dalt) de 7 a 8h. Cada alumne haurà de portar un faristol (que s’haurà de marcar amb el seu nom) pels assaigs i concert del divendres 7 d’abril.

Sensibilització: UN MÓN MILLOR

Els grups  de sensibilització faran el seu concert el divendres d’aquesta setmana. S’han previst uns assajos per preparar-lo (ja rebreu més informació detallada des de l’equip de professores).

Xerrada sobre el tema dels refugiats amb Francesc Mateu i Alguer Miquel

El dimecres 5 d’abril tindrem l’oportunitat de sentir en directe les vivències personals de Francesc  Mateu, president d’Intermón a Catalunya i Alguer Miquel, cantant del grup Txarango.

Taller d’ATREZZO per la Cantata

Taller d’estels: nens de sensibilització de 6 anys.

Taller de peixos: nens d’iniciació i 1erNE que han de fer-se un peix per la cantata.

Taller de cartells:  opcional a partir de 7 anys. Farem uns cartells que necessitarem per la cantata.

Vestuari de la cantata: Tothom qui surt a la cantata, durant aquesta setmana, haurà de passar per l’escola a buscar el material i les instruccions per fer-se el vestit a casa.

Sopar de germanor  i concert Bambuscats.

Per acabar d’arrodonir els actes de divendres farem un sopar de germanor.  Cal  portar un plat per compartir (un plat o postres). Per fer previsió de quanta gent serem us demanaríem que passéssiu per secretaria o enviéssiu un correu electrònic NOU a  escolamusicaartes@xtec.cat per apuntar-vos. Teniu temps fins dilluns 3 d’abril. Caldrà dur gots, plats i coberts.

Tot seguit el grup Bambuscats acabarà d’amenitzar la vetllada. Al capdavant d’aquest grup hi trobem en Raül Benéitez  que ha estat professor de la nostra l’escola. El grup ens presenta un repertori de to festiu i ballable en clau de mestissatge (reagge, rumba, ska,...) que conviu amb textos d’inquietud social i cert esperit crític.

Estem a la vostra disposició per a qualsevol dubte que tingueu.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració i gaudim tots de la setmana fantàstica.

Comissió de setmana fantàstica.

Març 2017